#
Izdelki in storitve

Širitev produktnega portfelja

Povezujemo priložnosti in posel.
  • Zemljevid potrošnikove vpetosti
  • Razvoj lastnih blagovnih znamk
  • Optimizacija portfelja
  • Oblikovanje embalaž
  • Analiza panoge skozi konkurenčno okolje, trende in poslanstvo
  • Arhitektura in pozicioniranje znamke

Z novo znamko do novih strank

Ko govorimo o širitvi produktnega portfelja, govorimo o klasični horizontalni integraciji. Z novim izdelkom si podjetje odpre vrata do novega segmenta in novih strank. Pri tem je nujno, da podjetje postavi jasna razmerja med obstoječimi in novo znamko, zasede pravo pozicijo, hkrati pa pušča odprte možnosti za personalizirane izkušnje z novo znamko.

Celosten razvoj znamke in izvedba

Strateško širitev blagovne znamke snujemo na podlagi analize trga, konkurence in potenciala, ki ga zaznamo v željah strank. Pomagamo vam prepoznati priložnost na trgu in oblikovati nov izdelek, s katerim boste nagovorili novo ciljno skupino, zasedli večji prostor na trgu in povečali tok prihodkov.



Razmišljate o širitvi produktnega portfelja?
Kontaktirajte nas