#
Študija primera

mBills: Od strategije do integrirane kampanje

mBills: Od strategije do integrirane kampanje
  • Integrirana medijska strategija in zakup
mBills je mobilna denarnica, ki nudi ogromno funkcionalnosti in prav vsak najde tiste, ki jih potrebuje. Dobro smo se zavedali, da vse funkcije za ciljno skupino »vsi« niso relevantne, in zato smo posamične funkcije izpostavili le posamičnim uporabnikom, celotno komunikacijo pa smo predstavili skozi 3 persone, ki nagovarjajo 3 ciljne skupine. 

Vse se zančne s strateškim pristopom

Futuristi verjamemo v moč strateškega pristopa in ravno zato smo z naročnikom mBills izvedli strateško delavnico, na kateri smo na podlagi zbranih informacij, raziskav in medsebojne diskusije določili glavne komunikacijske točke in tudi ključne persone, ki jih z njihovim produktom – mobilno denarnico mBills – nagovarjamo. Ključne funkcionalne prednosti produkta smo povezali z glavnimi tremi personami in jih prenesli na nivo kreativne ideje. Naše definirane persone smo nato oživeli s tremi protagonisti, funkcionalne prednosti pa predstavili skozi njihov vsakdan. Cilj integrirane komunikacijske kampanje, ki se je odvila tako na medijih širokega dosega kot na spletnih medijih, je bil povišanje prepoznavnosti blagovne znamke in predstavitev konkurenčnih prednosti produkta. 

Vse se zančne s strateškim pristopom

Tvoja edina pametna denarnica.

Mobilne denarnice postajajo obvezna oprema našega vsakdana, zato za mBills niso pomembni le prvi navdušenci, pač pa tudi ostale ciljne skupine, med katerimi smo v fazi strateškega premisleka definirali najbolj ključne. Potencialnim uporabnikom smo želeli sporočiti, da je mBills edina pametna denarnica, ki jo bodo kadarkoli potrebovali, saj ponuja največji nabor funkcionalnosti, med katerimi vsak najde tiste, ki zadovoljijo njegove potrebe. 

Plačuj pametno. Plačuj z mBills.

Pri zasnovi kreativnega koncepta smo se uprli na prednosti mBillsa, naš cilj pa je bil, da jih predstavimo na zanimiv in humoren način, ki ga v oglaševanju v finančnem sektorju ne vidimo pogosto. Naše glavno sporočilo je, da pametna denarnica vselej poenostavi življenje – tudi če imamo kot posamezniki navade, ki sicer niso precej logične. mBills je tukaj, da reši naš dan, mi pa lahko čas posvetimo stvarem, ki jih imamo najraje. Protagonisti iz TV-oglasov (Joc, Tjaša in Peter) nam v spodnjih TV-oglas predstavijo, zakaj je mBills vedno edina izbira. 


Rezultati

V času trajanja kampanje smo dvignili povprečje mesečnih registracij za četrtino. Prav tako smo negativni trend mesečne uporabe spremenili v pozitivnega in ga konkretno povišali. Število mesečnih prenosov aplikacije pa smo v času trajanja kampanje dvignili skoraj za polovico. S kampanjo smo poskrbeli tudi, da se je spremenila percepcija o znamki: ljudje zdaj mBills vidijo kot ključnega partnerja pri vsakodnevnih izzivih in edino mobilno denarnico, ki jo zares potrebujejo.

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas