#
Študija primera

Kreativne kampanje naj prodajajo in osvajajo nagrade

  • Analiza trga in konkurence
  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Strategija Digitalnega Nastopa
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Integrirana medijska strategija in zakup
  • Raziskava medijskega trga
Kreativne kampanje naj prodajajo in osvajajo nagrade
Integrirana kampanja, s katero smo opozorili na relevanten družbeni problem, je uspela obrniti negativni trend prodaje.

Aktivirajmo mlade do 26. leta

Vzajemna je vodilni ponudnik dopolnilnega zavarovanja, ki vsako leto velik poudarek daje na komunikacijo z mlajšimi od 26. let, ki prvič potrebujejo zavarovanje. Prodaja zavarovanj je pri ciljni skupini padala že tretje leto zapored, zato je Vzajemna z novo kampanjo želela obrniti trend prodaje (spoiler: naša akcija ga je obrnila!), aktivirati ciljno skupino in mlade z blagovno znamko povezati preko akcije na družbenih omrežjih.

Rekord v življenju pri mami

Osnovna ideja akcije temelji na podatkih OECD, kjer je Slovenija druga država na svetu (!) po številu mladih, ki še vedno živijo pri starših. Večji delež zasledimo le še v sosednji Italiji. Zato smo z Vzajemno in njenim dopolnilnim zavarovanjem - tega mladi potrebujejo ob izgubi študentskega statusa ali po dopolnjenem 26. letu, ko niso več zavarovani po starših - želeli opozoriti na ta problem.

Mladi, ki živijo pri starših (graf)

Rekord v kinodvoranah … z nadaljevanjem

Rekorder slovenskih kinodvoran – film Pr´Hostar – se zaključi tako, da mama z žlico hrani glavnega junaka Matevža, ki je že zdavnaj odrasel. Kot nalašč, da smo skupaj s filmsko ekipo ustvarili nadaljevanje filma na spletu, kjer smo v sklopu videov pokazali, kako se Matevž poskuša osamosvojiti od svoje mame. Pri tem smo vpletli uporabnike, ki so s preprostim glasovanjem vplivali na Matevževe odločitve, potek filma in uspešno osamosvojitev.

Nagrade

SEMPL

nagrada za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih 2017

SOF

zlato priznanje za celostne komunikacijske akcije 2017

SOF

zlato priznanje za digitalno komuniciranje 2017

SOF

zlato priznanje za oznamčene ali ustvarjene vsebine 2017

SOF

srebrno priznanje za digitalne komunikacijske akcije 2017

Netko

nagrada za najboljšo spletno stran oglaševalske akcije 2017


Kaj smo dosegli?

18 %

rast prodaje dopolnilnih zavarovanj

78 %

doseg ciljne skupine na Facebooku

257 %

preseženi komunikacijski cilji

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas