V Sloveniji za različnimi oblikami krvnega raka letno zboli kar 3000 ljudi, presaditev krvotvornih matičnih celic pa je pogosto njihova edina možnost za preživetje. Čeprav je postopek darovanja povsem enostaven, je število potencialnih darovalcev upadlo na kritično raven. Da bi slovenski register ostal del mednarodnega, ga je bilo do konca leta 2017 napolniti z vsaj 3.000 novimi potencialnimi darovalci.
Osrednji del integrirane kampanje sta predstavljala digitalno komuciranje in terensko delo, s pomočjo edinstvene novinarske konference pa smo v času kampanje dosegli tudi skoraj 300 novinarskih prispevkov.
Čustvena komunikacija je ciljni skupini približala občutke nemoči, s katerimi se soočajo oboleli za rakom. Neposreden ton komuniciranja s pozivom k reševanju življenj, pa je k vpisu na seznam spodbudil 3.600 novih potencialnih darovalcev.
velika nagrada v kategoriji družbeno dobro neprofitnih, nevladnih ali vladnih organizacij 2017
zlato priznanje v kategoriji neposredno komuniciranje 2017
novih vpisov v register potencialnih darovalcev
presežen cilj novih vpisov v register
presežen povprečni letni vpis v register