#
Študija primera

Kako lahko rolkanje v virtualnem svetu spremeni življenja otrok v resničnem svetu

Kako lahko rolkanje v virtualnem svetu spremeni življenja otrok v resničnem svetu
Z DDB Group Germany in nevladno organizacijo Skateistan smo združili moči in ustvarili dobrodelni projekt #PlayforSkateistan ter pomagali otrokom na najbolj ranljivih območjih sveta. 

Ne igraj le igre, odigraj vlogo

S projektom smo nagovorili globalno igričarsko skupnost (ang. “gamerji”) in se  tako povezali s povsem novo ciljno skupino za Skateistan. Gamerji s celega sveta lahko s pomočjo playforskateistan.com zdaj rolkajo po resničnih rolkarskih parkih in igrajo z liki, ki temeljijo na resničnih otrocih, ki so del družine Skateistan. Spletna stran obiskovalcu razkriva ključne informacije o projektu, obenem pa uporabnikom omogoča, da si zlahka prenesejo digitalno različico rolkarskega parka, lika ali rolke. Ti modificirani elementi (angl. “mods”) so pripravljeni tako, da igralci z njimi obogatijo največje rolkarske igre na svetu, poleg tega pa lahko tudi vsakdo donira v podporo Skateistanu. Igralci lahko tako prvič na spletu rolkajo in obenem pomagajo otrokom v resničnem življenju. 

Slika 1

Ko gamerji in umetniki združijo moči

Povezali smo se z ustvarjalci modificiranih elementov (ang. “modderji”), 3D-umetniki in gaming skupnostjo ter skupaj prenesli elemente iz resničnega življenja v najbolj igrane rolkarske igre na svetu, na primer Skater XL in Session: Skate Sim. Nastali so 3 liki, ki temeljijo na resničnih otrocih: Sara iz Afganistana, Natalia iz Južnoafriške republike in Arun iz Kambodže. Prav tako smo podrobno poustvarili rolkarske parke iz njihovih lokalnih okolij. Umetniki s celega sveta pa so ustvarili rolkarske deske z navdihujočimi sporočili, ki jih lahko uporabimo v igri. 

slika - rolka

Izjemen vpliv na skupnost

PlayForSkateistan je rolkarske igre spremenil v platforme, na katerih Skateistan pripoveduje svoje zgodbe. Prvič se je zgodilo, da so bili rolkarji iz socialno šibkih in slabo zastopanih skupnosti predstavljeni v rolkarskih igrah, kar je pritegnilo pozornost medijev in prišlo na ogromno naslovnic. 

Modderji so postali prostovoljci Skateistana, ki so prispevali svoje znanje in čas za ustvarjanje likov, rolkarskih parkov ali rolkarskih desk.  

Streamerji so postali ambasadorji Skateistana in ustvarili nešteto ur vsebine, s katero so na organski način širili besedo o projektu in ob tem sledilce nagovarjali, da lahko svojo podporo izkažejo tudi z donacijo.  

S proračunom 0 evrov je PlayForSkateistan v prvih dveh tednih dosegel več kot 200.000 igralcev. 

Vpletenost na družbenih omrežjih Skateistana se je povečala za 733 %, donacije pa za 65 %.  

Vse to je prispevalo k dejstvu, da smo s projektom zbrali dovolj sredstev za nakup učnega gradiva za vse kamboške učence za naslednja tri leta, preostanek sredstev pa smo namenili kritju stroškov prevoza vseh prostovoljk v Afganistanu za eno leto.

Slika 3

Prejete nagrade

Gerety Awards
Experience Cut | Bronze
Work for Good | Shortlist

Sempl
Best use of digital world| Golden SemplerInnovative use of new media or a media format or communication channel | Shortlist
Best technology approach| Shortlist

Somoborac
SoMo Tech | 1st Place
SoMo Global| 2nd Place
SoMoRitanac | 2nd Place

Golden Drum
Sports, Pop Culture & Art | Shortlist


Skateistan v številkah

  • 200 tisoč doseženih igralcev rolkarskih iger 
  • 98-% povečanje dosega na Skateistanovih družbenih omrežjih 
  • 733-% povišanje vpletenosti na družbenih omrežjih 
  • več kot 1000 prenesenih modificiranih elementov (angl.“mods”) 
  • 65-% povišanje števila donacij  

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas