#
Študija primera

Ustvarjamo integrirane kampanje z dušo

  • Kreativna zasnova in produkcija integriranih kampanj
  • Strategija Digitalnega Nastopa
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Dogodki in promocije
  • Upravljanje družbenih omrežij
  • Inovativna uporaba tehnologij
  • Online medijski zakup
Ustvarjamo integrirane kampanje z dušo
Z inovativno dvosmerno komunikacijo smo kupcem dali možnost, da na Sparove police postavijo kruh po svojem receptu.

Edini trgovec z lastno pekarno

Vsi večji trgovci v Sloveniji svojim kupcem ponujajo pekovske izdelke. Večina jih stavi na tuje dobavitelje, kljub vsemu pa njihova komunikacija ustvarja percepcijo, da gre za izdelke, pripravljene  v njihovih lastnih pekarnah. Spar Slovenija svoje izdelke kot edini trgovec pripravlja v lastni Pekarni Spar, zato je želel izpostaviti svojo ključno točko razlike, ki izhaja iz realne prednosti.

Od osebnih zgodb iz Pekarne Spar ...

Za Spar Slovenija smo zasnovali kampanjo, ki trgovca pozicionira kot edinega z lastnimi pekovskimi in slaščičarskimi mojstri. Pekarno Spar smo ljudem pokazali na najbolj avtentičen način – tako, da smo dogajanje v TV spotu postavili v dejansko pekarno in v njem prikazali resnični vsakdan Sparovih pekov in slaščičark. Glavna protagonista kampanje sta bila pekovski mojster Janez Potočar in slaščičarska mojstrica Aleksandra Hren.

… do množične personalizacije z botom peka Janeza

Klasično oglaševalsko kampanjo smo v drugi fazi nadgradili z digitalno aktivacijo, ki je uporabnikom omogočala, da s pomočjo peka Janeza ustvarijo svoj kruh in ga postavijo na police Pekarne Spar. Osrednji del komunikacijske akcije je predstavljala spletna stran ustvari-kruh.si s pogovornim uporabniškim vmesnikom, preko katerega je pekovski mojster Janez uporabnika vodil skozi proces izdelave kruha.

Bot janez pekarna slika

Z digitalne na Sparovo polico

Uporabniki so pri ustvarjanju svojega recepta izbirali med različnimi kombinacijami mok, dodatkov za testo in posipov, kruh pa so na koncu tudi poimenovali. V proces smo na neprisiljen način vključili tudi sponzorja – Kvas Fala – in tako znižali Sparove stroške za izvedbo spletne strani. Z glasovanjem na spletni strani so obiskovalci izbirali svojega favorita. Svoje mnenje je dodala še strokovna žirija, ki je za finale spekla tri najboljše hlebce. Sledile so degustacije v trgovinah in centru Ljubljane, kjer so mimoidoči izbrali zmagovalca. Izbran kruh je v nekaj dneh po končnem izboru strokovne žirije pristal na policah trgovin.

Kaj smo dosegli?

65.000

obiskovalcev spletne strani, ki so si ogledali 170.000 strani

2.000

prejetih receptov

18.000

glasov za najboljši recept

Netko

finalist za najboljšo akcijsko spletno stran 2017

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas