Nekdanji hotel Jelovica Bled je svojo ponudbo v preteklosti tržil predvsem turističnim agencijam. Svojim gostom je ponujal, kar od hotela pričakujemo - čistočo, udobje in gostoljubje - a le malo se jih je v hotel vrnilo. Razloga za to sta bila odsotnost ustvarjanja izkušenj in targetiranje izletnikov, ki jim Bled predstavlja le postanek v sklopu potovanja po srednji Evropi. Da bi to presegli, smo posegli v poslovno strategijo, spremenili koncept in filozofijo hotela ter ga iz izletniškega preusmerili v doživljajskega.
Ker se novi hotel usmerja v romantični turizem, smo njegovo identiteto zasnovali na podlagi ideje o idealnem romantičnem partnerju. Poslanstvo Bled Rose hotela je zaznati želje in potrebe gostov in jim omogočiti personalizirano izkušnjo bivanja v hotelu.
Na podlagi romantičnega sidrišča smo opredelili 4 različne persone in njihovo nakupno pot skozi fazo sanjarjenja, načrtovanja, rezervacije, izkušnje in deljenja le-te. Le na podlagi učinkovite analize smo lahko zasnovali trženjsko strategijo in ponudbo hotela, ki presega zgolj nočitev in penzionske oz. klasične storitve hotela.
Prva faza načrtovanja oddiha je vedno faza sanjarjenja, v kateri moramo potencialne goste navdušiti in pripeljati v naslednjo fazo na nakupni poti - fazo načrtovanja.
Spletna stran je ključni komunikacijski kanal v prvih dveh fazah, saj mora potencialnega gosta zapeljati na emocionalni in racionalni ravni - torej z neotipljivim občutkom in konkretno ponudbo. Struktura spletne strani zato sledi fazam v nakupni poti - od sanjavih in manj oprijemljivih vsebin, ki delujejo na čustva, do podstrani s konkretno ponudbo, ki je pomembna v fazi načrtovanja in rezervacije.
Grajenje blagovne znamke se vedno začne z idejo. Z iskanjem njenega bistva. Njene identitete. Ko identiteto določimo, ji moramo podrediti prav vse. Od tona komuniciranja do zaves v hotelskih sobah. Če želimo stranke spremeniti v ambasadorje znamke, pa je v storitvenih dejavnostih ključno še eno. Upravljanje s pričakovanji. Tu veljata le dve pravili: Nikoli ne obljubite več, kot lahko dostavite in nikoli ne dostavite manj, kot obljubljate.