#
Študija primera

Celovita revitalizacija hotela na Bledu

  • Analiza trga in konkurence
  • Zemljevid potrošnikove vpetosti
  • Segmentacija strank in oblikovanje person
  • Načrtovanje nakupne poti
  • Načrtovanje uporabniške izkušnje
  • Temelji blagovne znamke
  • Celostne korporativne podobe
  • Strategija digitalnega nastopa
  • Oblikovanje in razvoj spletnih strani
  • Analiza in optimizacija spletnih strani
  • Pisanje za splet
  • Produktno oblikovanje
  • Grafično oblikovanje
  • Strategija pojavljanja na družbenih omrežjih
Celovita revitalizacija hotela na Bledu
Sprememba poslovnega fokusa in celostni branding za večji tržni potencial.

Od množičnega izletnega do personaliziranega doživljajskega turizma

Nekdanji hotel Jelovica Bled je svojo ponudbo v preteklosti tržil predvsem turističnim agencijam. Svojim gostom je ponujal, kar od hotela pričakujemo - čistočo, udobje in gostoljubje - a le malo se jih je v hotel vrnilo. Razloga za to sta bila odsotnost ustvarjanja izkušenj in targetiranje izletnikov, ki jim Bled predstavlja le postanek v sklopu potovanja po srednji Evropi. Da bi to presegli, smo posegli v poslovno strategijo, spremenili koncept in filozofijo hotela ter ga iz izletniškega preusmerili v doživljajskega.

Galerija 2.1
Galerija 2.1
Galerija 2.2
Galerija 2.2

Usmeritev v nov segment

Bled je svetovno znana turistična lokacija in priljubljena poročna destinacija, naša analiza trga pa je pokazala, da na njem ni ponudnika, ki bi se usmeril v romantični turizem. Izkoristili smo priložnost in zasnovali Bled Rose hotel, hotel za poroke in romantična doživetja. Z novim konceptom hotela smo na široko odprli vrata v nov segment - celostna organizacija porok in obporočnih ter romantičnih doživeti. Skozi ime Bled Rose hotel smo maksimizirali potencial lokacije in njegovo romantično sidrišče.

Galerija 2.3
Galerija 2.3

Hotel kot idealni partner

Ker se novi hotel usmerja v romantični turizem, smo njegovo identiteto zasnovali na podlagi ideje o idealnem romantičnem partnerju. Poslanstvo Bled Rose hotela je zaznati želje in potrebe gostov in jim omogočiti personalizirano izkušnjo bivanja v hotelu.

Hotel kot idealni partner
"Prva izkušnja z nami je vedno začetek dolgotrajnega odnosa." Izsek iz poslanstva Bled Rose hotela.

Preseganje klasičnih hotelskih storitev

Na podlagi romantičnega sidrišča smo opredelili 4 različne persone in njihovo nakupno pot skozi fazo sanjarjenja, načrtovanja, rezervacije, izkušnje in deljenja le-te. Le na podlagi učinkovite analize smo lahko zasnovali trženjsko strategijo in ponudbo hotela, ki presega zgolj nočitev in penzionske oz. klasične storitve hotela.

Galerija 2.4
Galerija 2.4
Galerija 2.5
Galerija 2.5

Spletna stran kot ključni komunikacijski kanal v turizmu

Prva faza načrtovanja oddiha je vedno faza sanjarjenja, v kateri moramo potencialne goste navdušiti in pripeljati v naslednjo fazo na nakupni poti - fazo načrtovanja.

Spletna stran je ključni komunikacijski kanal v prvih dveh fazah, saj mora potencialnega gosta zapeljati na emocionalni in racionalni ravni - torej z neotipljivim občutkom in konkretno ponudbo. Struktura spletne strani zato sledi fazam v nakupni poti - od sanjavih in manj oprijemljivih vsebin, ki delujejo na čustva, do podstrani s konkretno ponudbo, ki je pomembna v fazi načrtovanja in rezervacije.

Spletna stran kot ključni komunikacijski kanal v turizmu

Celostna grafična podoba

Skladno s konceptom hotela smo zanj zasnovali dinamično, sodobno in aplikativno celostno grafično podobo. Ta spremlja in podpira raznovrstne vsebine in produkte, ki jih sam hotel nudi. Razmerja med znakom in logotipom so prilagodljiva, barvni sistem je pester in se prilagaja posameznim aplikacijam oz. vsebinam. Črkovne vrste so zelo čitljive. Omogočajo jasno in pregledno posredovanje informacij in vsebin širokega razpona. Materiali so barviti, kar vnaša sproščenost in igrivost ter omogoča dobro razlikovanje med produkti. Fotografija je odprta, sveža in neizumetničena.

Galerija 2.6
Galerija 2.6
Galerija 2.7
Galerija 2.7

Upravljanje s pričakovanji

Grajenje blagovne znamke se vedno začne z idejo. Z iskanjem njenega bistva. Njene identitete. Ko identiteto določimo, ji moramo podrediti prav vse. Od tona komuniciranja do zaves v hotelskih sobah. Če želimo stranke spremeniti v ambasadorje znamke, pa je v storitvenih dejavnostih ključno še eno. Upravljanje s pričakovanji. Tu veljata le dve pravili: Nikoli ne obljubite več, kot lahko dostavite in nikoli ne dostavite manj, kot obljubljate.

Galerija 2.8
Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas