#

Kreativni direktor leta je Robert Bohinec

Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, je na podlagi osvojenih nagrad na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu dobil največ točk med vsemi kreativnimi direktorji. Tako je pridobil naziv kreativnega direktorja leta, ki ga že tradicionalno podeljujemo pri Marketing magazinu. Kot je povedal za MM, se ga je iskreno razveselil, predvsem pa pohvalil predanost celotne Futurine ekipe.
#


Robert Bohinec je po MM-ovem točkovanju skupno osvojil 91 točk, največ po zaslugi odmevne in zabavne oglaševalske akcije »Odhostaj od mame« za Vzajemno, ki je na 27. SOF-u prejela tri zlata in eno srebrno priznanje. (So)podpisal se je tudi pod akcijo »Daj se na seznam« Slovenskega združenja bolnikov z limfomom in levkemijo in Zavoda za transfuzijsko medicino Slovenije, ki je dobila veliko nagrado za družbeno dobro in zlato priznanje za neposredno komuniciranje.

»Moje gorenjsko poreklo ne vpliva le na moje besedišče. Menim, da mora biti vsak vložen kovanec naročnika tako ali drugače povrnjen.«

Vselej na pravem mestu ob pravem času

Tako zase pravi kreativni direktor leta Robert Bohinec, ki je v svoji skoraj dvanajstletni oglaševalski karieri delal za že skoraj vse največje oglaševalske agencije v Sloveniji. Za večkrat nagrajeno Vzajemnino akcijo »Odhostaj od mame« pravi, da je verjetno celo najboljša, pri kateri je kdaj koli sodeloval.

Največ točk, ki so vas privedle do naziva kreativnega direktorja leta, ste osvojili z oglaševalsko akcijo »Odhostaj od mame« za Vzajemno. Zakaj je po vašem mnenju tako navdušila člane SOF-ove žirije?

Dotična kampanja je verjetno ena najboljših ali celo najboljša, pri kateri sem imel priložnost sodelovati. Naslavlja namreč relevanten problem ciljne skupine, hotel mama, ki je neločljivo povezan s produktom dopolnilnega zavarovanja. Prav tako na zares nizkoproračunski način izkoristi trenutek televizijske premiere najbolj gledanega slovenskega filma vseh časov in njegove oboževalce, to je ciljna skupina med 18. in 26. letom starosti, prepriča, da je oglaševalska kampanja nadaljevanje filma. Si oglaševalec lahko želi še več? »Uhka.« (smeh).
Zaradi aktualnosti teme, priljubljenosti nosilnih likov in nevsiljivega vpletanja uporabnikov, katerim smo dali moč soustvarjanja kampanje, je ta hitro prerasla zastavljene okvirje. Do te mere, da so se o njej začele viralno širiti informacije med ciljno skupino.
Tako kompleksne in obenem preproste kampanje so sila redke v našem oglaševalskem prostoru, zato me veseli, da je to opazila in nagradila tako žirija SOF-a kot tudi SEMPL-a. 

Kot tekstopisec in kreativni direktor ste delali pravzaprav že v vseh večjih slovenskih agencijah – začeli ste na Publicisu, nadaljevali na Mayer McCannu, nato ste prišli na Pristop, zdaj pa ste na Futuri DDB. Katera je bila po vašem mnenju največja prelomnica na vaši dosedanji poti, ki vas je izstrelila na sam vrh slovenskih kreativnih direktorjev?

Letos vstopam v 12. leto delovanja v oglaševanju. Resnično sem vesel in hvaležen za vsako izmed ponujenih priložnosti. 
Najbolj osvežujoč je bil zagotovo skok v neznano, ko sem, po skoraj sedmih letih razmeroma udobnega dela na Publicisu, pristal na McCannu. Tam sem imel priložnost pobliže spoznati regionalni McCann, ki mi je dodal širino ter vero v to, da tudi mi lahko ustvarjamo relevantne kampanje, ki bodo odmevale doma in po svetu.

Sicer pa imam to srečo, da se vselej znajdem na pravem mestu ob pravem času. Futura DDB v tem hipu združuje ene najbolj talentiranih in prijaznih ljudi z raznovrstnih področij ter trdno vodstvo, ki že več desetletij razume in stalno podpira kreativne ambicije. Skozi leta izkušenj v različnih agencijah sem se naučil, da je prav slednje zares najpomembnejše.

Med dosedanjimi projekti, pod katere ste se podpisali v z

adnjih letih, gotovo najbolj izstopata akcija »Dog Pookies«, s katero ste osvajali tudi mednarodne nagrade, in projekt »Gledališče v prtljažniku«. So vam tudi sicer blizu ideje, ki vključujejo dobro mero humorja?

Bolj kot humor bi izpostavil presenetljivost in inovativnost. To sta bili zares odliki prej omenjenih kampanj. Ker pa sta bili tako ena kot druga zelo nizkoproračunski, smo morali poseči po dodatni merici humorja, da sta se na spletu brez investiranega novčiča lažje viralno širili.

Rdeča nit letošnjega SOF-a je bila povezanost med kreativnostjo in poslom. Kako pomembno je za kreativnega direktorja, da se spozna tudi na posel in ne samo na poslovno plat oglaševanja?

Moje gorenjsko poreklo ne vpliva le na moje besedišče. Menim, da mora biti vsak vložen kovanec naročnika tako ali drugače povrnjen. Kreativnost, inovativnost in relevantnost so sicer nadvse nepogrešljive vrline vsake kampanje, a mora ta na koncu izpolniti naročnikov brief in biti poslovno uspešna.

Lep primer tega je prej omenjena kampanja »Odhostaj od mame«. Res je v zgolj nekaj tednih na Facebooku povečala število sledilcev znamke za neverjetnih 30 odstotkov. A bolj pomembno je bilo to, da je obrnila nekajletni negativni trend upada prodaje in ga vrnila nazaj na zeleno vejo. Zato velike upe za to kampanjo polagam tudi na tekmovanju Effie.

Kateremu večjemu oglaševalskemu projektu se posvečate trenutno? 

Vsi, ki me dobro poznajo, vedo, da o projektih v fazi nastajanja nerad govorim. Raje počakam, da se stvari uspešno realizirajo, potem pa se nadvse rad hvalim. Kot v tem intervjuju.


V prvi deseterici najboljših kreativnih direktorjev v Sloveniji sta tudi naš Zoran Gabrijan in Žare Kerin, kreativni direktor v Futuri DDB.

Članek in intervju s kreativnim direktorjem leta Robertom Bohincem je bil objavljen na spletni strani Marketing Magazina in v majski številki MM-a, ki izide konec aprila.

Preberite tudi

Povežite se s svojimi strankami
Kontaktirajte nas