Dotik pove vse

Ko se izdelek Palome dotakne uporabnika, je ta povedala vse. Nega. Bližina. Skrb. To je bilo naše izhodišče pri uvajanju novega izdelka v segmentu higienske galanterije. Paloma, podjetje s 140-letno tradicijo, se je znašla tudi pred izzivom repozicioniranja. V pogojih ostre konkurence mednarodnih znamk in nizkih cen trgovskih znamk je bil naš odgovor uvedba premijskega razreda, ki skrb za higieno in čistočo povzdigne na nivo negovanja in potrebe po bližini. Paloma se zaveda, da s svojimi izdelki vstopa v občutljivo intimno razmerje s svojimi uporabniki. Ne gre zgolj za higieno in čistočo. Gre za bližino med nami, gre za zaupanje, za občutek, da skrbimo drug za drugega. Gre za to, da nam ni vseeno. Gre za potrebo po bližini in v tem razmerju dotik pove vse.

We Care

Z izdelki Sensitive Care Paloma svojemu uporabniku sporoča: Vemo, da ste skrbni in občutljivi, ko gre za vašo intimo in za odnose z drugimi. Vemo, da želite kar najbolje skrbeti zase, za svoje najbližje in dom. Zato smo razvili tudi posebno serijo Sensitive Care – za tiste z občutljivo kožo in Super Care – za vse, ki ste skrbni pri negi svojega gospodinjstva. Strategija Palome je skrbnost, zanesljivost in odgovornost do okolja, do zaposlenih, do uporabnikov, do poslovnih partnerjev in do javnosti.

Rezultat

2x

produkt leta

Na podlagi ocen uporabnikov dobijo toaletni papir in robčki Paloma Sensitive Care ter papirnate brisače Paloma Super Care pečat  Izbran produkt leta