Ključno je razumevanje marketinga in posla naročnika

Ker se zavedamo pomembnosti strateške uporabe podatkov, smo projekt začeli z dvema delavnicama, ki ju je vodila naša analitičarka. Povabljeni so bili vsi zaposleni v marketingu, saj delo s podatki brez razumevanja procesov, ciljev in potreb naročnika enostavno ni smiselno.

Vas smo izbrali, ker ste edini pokazali, da razumete posel, marketing in znate podatke tudi strateško uporabiti.

– Simon Belak, vodja analitike pri GoOpti

Kakovostna analiza se začne pri kakovostnih podatkih

Osnovne nastavitve Google Analytics običajno niso dovolj. Tudi pri GoOpti so se pokazale napake v zbranih podatkih, ki so onemogočale kakovostno analizo marketinških kampanj.

Napake smo odpravili in uredili napredne nastavitve po meri GoOptija. To jim zdaj omogoča hitrejšo in boljšo analizo kampanj ter vedenja uporabnikov na spletni strani.

Za temeljito preverjanje podatkov pri nas uporabljamo kar 79 postavk, ki pokrijejo vse od meritve ciljev do marketinških kanalov.

Kako najti uvide v poplavi podatkov

Google Analytics je zelo močno orodje, vendar se v količini podatkov nevešči uporabniki hitro zgubijo. Zato smo pripravili načrt marketinških metrik in dashboarde, ki sledijo logiki uporabnikove poti od zavedanja do lojalnosti.

Na koncu projekta smo organizirali delavnico z GoOptijevim marketinškim oddelkom, kjer smo upoštevali različne potrebe in predhodno znanje deležnikov v marketingu. Pokazali smo jim postopke in primere najboljše prakse, kako vsak dan dobiti zares zgovorne podatke na področju:

  • marketinških kampanj na vseh kanalih,
  • stalnih aktivnosti na družbenih omrežjih in e-mail marketingu,
  • uporabniške izkušnje na spletni strani,
  • segmentacije uporabnikov.

Rezultat

4%

povečanje prihodkov

Učinek sistematičnega pristopa k analizi spletnih podatkov se je pokazal že med izvajanjem projekta. Mimogrede smo odkrili napako v uporabniški izkušnji, ki je GoOpti vsak mesec stala 4 % prihodkov.

Smo data-driven podjetje. Futura dopolnjuje naš način razmišljanja, njihova strokovna znanja na področju digitalne analitike pa so nam pomagala doseči nov nivo na področjih zbiranja in analize podatkov ter poročanja ugotovitev. Razumejo različne vloge zaposlenih v podjetju, zato so znali prilagoditi uporabo podatkov za vsako vlogo posebej in izboljšati našo učinkovitost.

– Nikhil Patwardhan, marketing direktor pri GoOpti