Od segmentacije strank do optimiziranih marketinških materialov

Solvera Lynx razvija napredne informacijske tehnologije in rešitve na zahtevnih tehničnih področjih: v energetiki, industriji in transportu. Zaradi širitve poslovanja na tuje trge je podjetje zaznalo potrebo po ureditvi tržnega nastopa.

Z natančno segmentacijo strank in načrtovanjem njihovih nakupnih poti smo definirali točke stika, oblikovali vsebine ter pripravili optimizirane marketinške materiale.

Naročnikov brief smo nadgradili z analizo

 Za nas je bil poseben izziv, kako dobiti kakovosten vpogled v delovanje in posebnosti tako specializirane panoge in konkurenčnega okolja. Zato smo projekt začeli s temeljito analizo. Pripravili smo celodnevno delavnico s ključnimi ljudmi pri naročniku.

Ker moraš vedeti, s kom govoriš

Na delavnici smo zbrali podatke o strankah, prodajnem procesu in značilnostih njihove panoge. Informacije smo analizirali in naredili segmentacijo strank. Oblikovali smo persone, ki odtlej služijo nam in njihovim zaposlenim v marketingu in prodaji.

Prava vsebina na pravem mestu

 Ko smo razumeli, koga nagovarjamo, smo lahko določili, kje vse potencialno stranko srečamo, katere vsebine moramo nuditi, da se lahko odloči za nakup in nato ostane zvesta podjetju.

Oblikovali smo zemljevid nakupne poti za vsako persono posebej in določili vse stične točke, potrebno vsebino in merljive cilje.

Zemljevid nakupne poti je poleg opisa person temeljni dokument, ki ga potrebujemo za s podatki podprt, sistematičen in usklajen pristop k marketingu in prodaji.

Materiali, ki povečajo učinkovitost prodaje B2B

Na osnovi segmentacije in določenih stičnih točk smo izdelali optimizirane marketinške materiale, ki prodajnikom Solvere Lynx bistveno poenostavijo delo. Z njimi lahko stranki celovito in hitreje postrežejo s pravimi informacijami ter hitro izdelajo zares relevantno ponudbo.

Rezultat

10%

Prihranjenega časa za enako ali celo boljšo ‘obdelavo’ strank.