Edini trgovec z lastno pekarno

Čedalje več trgovcev stavi na tuje dobavitelje, zaradi česar izdelki posledično izgubijo pridih domačnosti. Med njimi izstopa trgovec Spar, saj velja za edinega pri nas, ki ima svojo lastno pekarno, v kateri vsak dan speče več kot 15 ton kruha.

Na podlagi tega dejstva smo zasnovali kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli zaposleni v Pekarni Spar. Tako smo želeli prikazati, da za pekarno stojijo ljudje in ne stroji ter na ta način ljudem približati resnične obraze, ki vsakodnevno skrbijo, da Spar svojim kupcem ponuja sveže pekovske izdelke.

Gledalca popeljali v zakulisje dejanske pekarne

Za nas je bil poseben izziv, kako ljudem Pekarno Spar prikazati na čim bolj avtentičen način. Naša rešitev je bila, da dogajanje postavimo v dejansko pekarno, uporabimo dejanske zaposlene in tako prikažemo njihov čisto običajni vsakdan.

To so ljudje, ki mi pečejo kruh in slaščice

Glavno vlogo sta odigrala Janez Potočar, pekovski mojster v Pekarni Spar, in Aleksandra Hren, slaščičarska mojstrica v Pekarni Spar. Njun vsakdan smo dokumentirali s televizijskim oglasom, giganti in raznimi posnetki iz zakulisja, ki jih objavljamo na Facebooku ter Instagramu.

S kampanjo sta bila dosežena oba komunikacijska cilja – prikazati ključno točko razlike, ki izhaja iz realne prednosti in širši javnosti predstaviti heroje iz Pekarne Spar.